maanantai 19. kesäkuuta 2017

NEW COSMETICS

Hola ja ihanaa alkanutta viikkoa just sulle! About viikko sitten tilasin ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin cocopandalta meikkejä testailuun, joita multa ei oo vielä entuudestaan löytynyt. Oon jo pitkään kuolannut mm. theBalmin Mary-Lou Manizer Aka "The Luminizer" perään ja nyt mä sen viimeistä vihdoin raaskein kotiuttaa, kun se oli -45% alennuksessa. For real mähän oon maailman huonoin ihminen sijoittamaan hyviin ja laadukkaisiin meikkeihin, koska jos mä jotain vihaan, niin meikkaamista. Meikkaaminen on ehkäpä ainoa asia, jossa mulla palaa käpy alle nanosekunnin. Milloin ripset jäävät teinimäisen paakkuisiksi, kulmakarvat eivät halua näyttää edes kaveruksilta tai tulee aivastus just kun ne ripsarit on saatu levitettyä. Nää on näitä naisten, tai ainakin meikäläisen first world problems juttuja.


Mary-Lou Manizer Aka "The Luminizer" lisäksi päädyin ostamaan theBalmin Overshadow luomivärin – No money, no honey shimmering gold sävyisenä, sekä NYXin Prof. Makeup Soft Matte Lip Cream - Addis Ababa sävyn. Luomiväriä testailin vähän käden pintaan ja se vaikutti kaikin puolin hyvältä! Harmi, ettei sitä viitsi kimaltelunsa vuoksi ihan arki luomivärinä käyttää.. 
Muistelisin, että oon joskus aikaisemmin sanonut, etten ymmärrä NYXin hehkutusta ja nyt päätin antaa mahdollisuuden kyseiselle brändille, koska muhun vaan kolahti melko vauhdilla tuon huulivoiteen väri. Mutta jos totta puhutaan, mää en vieläkään päässyt sisäistämään mikä näissä on niin ihmeellistä tai parempaa, kuin muissa huulimeikeissä.


Onhan tää sävyttävä huulivoide ihan jees, punasta tuli ihanan kirkkaan värinsä ansiosta mun uus lemppari ja hinta/laatu suhde kohtaa toisensa, mutta en mä kyllä osaa sen enempää lähteä tätä hehkuttamaan. Nyt mun huomio kiinnittyy pelkästään mun juurikasvuuni, joten taidankin lähteä tästä suoriksi hiusväri kaupoille.. See yah!

 ♥ Kisses J

6 kommenttia :

  1. Voi toi luomiväri ois ihana nähdä swatchina! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen luultavasti kesäkuun suosikit postauksen heinäkuun puolella, joten koitan sinne sen laittaa! :-)

      Poista
  2. Oi miten kivoja uusia kosmetiikka tuotteita!<3 Pitäisi itsekkin laittaa tilaukseen taas pari uutta tuotetta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kerrankin tuli tehtyä hyvät kosmetiikkakaupat! :-) Cocopandalla on kyllä huippu tarjouksia tällä hetkellä, joten suosittelen vilkaisemaan sieltä!

      Poista
  3. Ihanannäköisiä ostoksia ja tuo puna sopii sulle todella hyvin ♥ Itse olen kanssa erittäin huono satsaamaan meikkeihin, sillä ärsyttäisi jossei siitä tykkääkkään :D Ja nuo ongelmat meikkauksen kanssa on niiiin tuttuja :D

    ♥: Ane

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Ane! <3 Sitäpä juuri! Mielummin sitä tulee ostettua uusia vaatteita, kuin meikkejä, koska tietää että niitä ainakin tulee käytettyä enemmän, kuin kerran! :-D Onneksi en siis ole ainoa, haha!

      Poista