torstai 20. huhtikuuta 2017

VIKING GRACELLA


Heippa! Meidän laivareissu on nyt takana päin ja pieni irtiotto arjesta oli kyllä paikallaan! Oltiin reissussa tosiaan tiistai-keskiviikko ja kuinka ihanan rauhallista Gracella olikaan! Ei tarvinnut jonotella shopping worldissa, saatika sitten ravintoloissa ja hei mikä parasta, vältyttiin humalaisten ihmisten örveltämiseltä. Ja selvennetään heti alkuunsa, niin kyllä, kuvassa näkyvä drinkkini oli alkoholiton mangopirtelö ;-) Meno iltana päädyttiin jo kahdentoista jälkeen unten maille, ettei vahingossakaan nukuttaisi ohi onnemme (aamupalabuffetin, joka oli maksettu etukäteen).  Mutta.. Me taidettiin odottaa liikoja, koska suureksi harmiksemme koko aamupalabuffet oli suuri pettymys. Ei silti, kyllä mä itse ravintola-alan hommia tehneenä ymmärrän sen, että isoissa paikoissa kiireen keskellä on välillä vaikeaa pitää ruokaa laadukkaana ja buffetpöytiä näyttävän näköisinä.
Onneksi mun kohdallani harmitus unohtui yllättävän nopeasti, kun Shopping world ja Victoria's secret aukesi! Kyseinen harmitus taisikin siirtyä mun lompakolle, haha.

Meidän reissu oli aamupalabuffettia lukuunottomatta muuten kaikin puolin erittäin onnistunut ja saatiin nauttia siitä kahdenkeskisestä laatuajasta vielä ennen vauvan tuloa. Yhteinen aika on muutenkin ollut lähiaikoina aika kortilla, kun M painaa tykkää painaa pitkiä työputkia. Joten kuten postauksen alussa sanoinkin, pieni irtiotto arjesta oli kyllä paikallaan.

Mä palailen mitä luultavammin seuraavaksi kera laivaostospostauksen, joten stay tuned!


♥ Kisses J

4 kommenttia :

  1. Kivoja kuvia! Tekisi kyllä niin kovasti mieli päästä joskus laivalle! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Harmittaa, ettei tullut enempää otettua! Taisin elää liikaa hetkessä, haha. Eikun varaamaan matkaa! Viking Gracea suosittelen lämpimästi, jos haluaa tyylikkäälle risteilylle ja aikuismaisempaa meininkiä :-) 3x käynyt eikä enään koskaan Siljalle!

      Poista
  2. Mäkin olin just reipas viikko sitten samalla laivalla! Ja tykkäsin kyllä tosi paljon kyseisestä paikasta :) Vaikkakin olin viikonloppuna, ja väkeä oli "muutama" muukin liikenteessä, silti! :) Pakko päästä uudestaankin kyseiselle laivalle vielä joskus!

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei onpa kiva kuulla! Grace on kyllä mun ehdoton lemppari! :-) Mä lähtisin kans muuten mielelläni viikonloppuna, mutta nyt raskaana ollessa arvostaa enemmän rauhallista meininkiä ja mäkin tarvitsen tilaa vaappua eteen päin ilman tönimistä :'-D Ehkäpä sitä pääsee vielä joskus viikonloppunakin laivailemaan!

      Poista